Sprzedaż pakietu ogłoszeń o pracę
- Opublikowany przez Damian
- 14 kwietnia 2017
- 0 Komentarz
- Handlowiec, oferty pracy, ogłoszeń o pracę, praca, Sprzedawcy
Od czego zależy próg sprzedażowy, jaki osiąga Handlowiec? Od sytuacji na rynku? Od działań marketingowych? Od wsparcia ze strony Managera? Od rodzaju sprzedawanego produktu / usługi? A może od umiejętności handlowych Sprzedawcy? Może od umiejętnie użytych argumentów sprzedażowych?
Za przykład niech nam posłużą oferty pracy. Jest to produkt sprzedawany do praktycznie każdej firmy. Każda organizacja przecież przeprowadza rekrutacje – jedna firma więcej rekrutacji w ciągu roku, inna mniej. W ciągu roku są takie momenty, kiedy nie warto publikować ogłoszeń o pracę, ponieważ spływ potencjalnych aplikacji prognozuje się jako bardzo niski. Do takich okresów z pewnością należy okres przedświąteczny, czas długiego weekendu oraz wakacje. Ciężko argumentować potrzebę zakupienia pakietu ogłoszeń w czasie przedświątecznym.
Ale jak się okazuje nie jest to niemożliwe. A nawet istnieje możliwość przeobrażenia pierwotnie zaistniałej obiekcji w solidny argument sprzedażowy. Po każdym dłuższym okresie wolnym od pracy, przychodzi moment, kiedy wracamy do codziennego rytmu pracy. Po takim rozleniwieniu, wielu osobom niezwykle ciężko jest się przestawić, a powrót do pracy bywa wtedy bardzo nieprzyjemny. Zwłaszcza wtedy, kiedy już od jakiegoś czasu coś było ewidentnie nie tak z naszą pracą. Niezadowoleni pracownicy, swoją myśl wdrażają wówczas bardzo często w czyn, dlatego chętnie odwiedzają portale z ofertami pracy. Czyż nie jest to genialny argument sprzedażowy? Zakupione przed świętami ogłoszenia można zaraz po świętach opublikować.
0 Komentarze