Travel Advisor with Polish
Katowice
Your responsibilities:
- Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound).
- Working with confidential customer information and treating it sensitively.
- Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Our requirements:
- Polish language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
- Availability to work flexible hours, sometimes on weekends and local public holidays.
- Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred.
What we offer:
- Modern workplace in the heart of Katowice.
- Team-building events.
- Fully paid training to prepare you for direct contact with customers.
- Team leader support at every stage of cooperation.
- Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends.
Zobacz podobne oferty
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Specjalista / Specjalistka w Wydziale Obsługi Klienta
mazowieckie
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A., Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
dolnośląskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Wykonywanie czynności serwisowych związanych z...
Opublikowano: dzisiaj