Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Telefoniczny doradca klienta
Miejsce pracy: Jarosław
Numer: StPr/25/0435
OBOWIĄZKI:
- obsługa infolinii,- telefoniczne umawianie spotkań dla handlowców z różnych branż,- udzielanie informacji klientom,- przeprowadzanie badań rynkowych,- analiza potrzeb klienta,- wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu.UMIEJĘTNOŚCI DODATKOWE- doświadczenie w branży będzie dodatkowym atutem, dyspozycyjność,- miły głos i dobra dykcja, komunikatywność i zaangażowanie, entuzjazm i pozytywne nastawienie do pracy i klientów.Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: komunikatywność, praca w zespole, samodzielność
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Jarosław
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Zobacz podobne oferty
JZO S.A.
Doradca Klienta ds. Profilowania i Montażu
dolnośląskie
Kontakt z Klientem w zakresie prac wykonywanych w pracowni profilowania i montażu. Realizacja zamówień przekazywanych przez Klienta. Optymalizacja soczewek, zgodnie z potrzebami Klienta....
Opublikowano: dzisiaj
Sport Fanatic, Mikam Michał Małecki
Konsultant ds. sprzedaży sprzętu sportowego
mazowieckie
Zadania Wsparcie sprzedaży i obsługa klientów w sklepie stacjonarnym oraz online Dbanie o ekspozycję i oznaczenia cenowe produktów Obsługa zamówień internetowych oraz kontakt mailowy i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli
Doradca klienta
podkarpackie
Obsługa programów magazynowych i sklepowych. Przyjmowanie, metkowanie, układanie towaru. Wdrażanie aranżacji (VM) sklepu i witryn zgodnie z wytycznymi. Przyjmowanie zamówień z e-sklepu,...
Opublikowano: wczoraj