



Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.
Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
Telefoniczny Doradca ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Wysogotowo, k. Poznania
Twoje zadania:
- Telefoniczna sprzedaż produktów zootechnicznych.
- Utrzymywanie i rozwijanie bazy klientów w systemie CRM.
- Analiza potrzeb klientów i profesjonalne doradztwo.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem.
- Zdolności interpersonalne i dobra organizacja pracy.
- Wykształcenie min. średnie.
- Mile widziana znajomość branży zootechnicznej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę).
- Wynagrodzenie podstawowe plus miesięczna prowizja.
- Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport).
- Szkolenia i rozwój w przyjaznej atmosferze.
- Dodatkowe benefity: dofinansowanie do paliwa, darmowe lekcje angielskiego.
Zobacz podobne oferty
Geotik sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
wielkopolskie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Sprzedaży
mazowieckie
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą...
Opublikowano: dzisiaj