Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim
Chcesz poszerzać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku i gromadzić cenne doświadczenia? Szukasz pracy, która łączy rozwój kariery z przyjaznym klimatem? Zostań częścią naszego zespołu jako Telefoniczny Asystent Techniczny z językiem holenderskim (branża finansowa)!
W związku z rozwojem projektu z branży finansowej poszukujemy kandydatów posługujących się językiem HOLENDERSKIM (poziom C1/native).
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)
Do Twoich głównych zadań będzie należeć:
- Udzielanie pomocy Klientom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów, z zachowaniem pełnej komunikacji w JĘZYKU HOLENDERSKIM.
- Odpowiadanie na zgłoszenia oraz reklamacje, zapewniając kompleksowe wsparcie techniczne oraz merytoryczne, aby sprostać oczekiwaniom Klientów.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- Biegła znajomość języka holenderskiego na poziomie ojczystym lub C1,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku oraz w dwie soboty w miesiącu (w godzinach 9:00–16:00) - do uzgodnienia,
- Odpowiedzialność, sumienność oraz otwartość na zdobywanie nowych umiejętności,
- Zaangażowanie w rozwój kariery w strukturach wiodącej firmy finansowej.
Zapewniamy Tobie:
- Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnią tradycją,
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie – w zależności od preferencji,
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny,
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz regularne sesje doszkalające,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Benefity, w tym kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej,
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój.
Dlaczego warto wybrać nas?
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży finansowej.
- Otwieramy przed Tobą realne możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Slovak
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj