Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Technik ds. obsługi klientów
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/25/0310
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętności: obsługa komputera, orzeczony stopień niepełnosprawności
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łomża
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Coffee Market Expert with Czech or Slovak
lubelskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj