Technik ds. obsługi klientów

podlaskie / Łomża

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Technik ds. obsługi klientów
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/25/0310
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętności: obsługa komputera, orzeczony stopień niepełnosprawności

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

lubelskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj