Techniczny doradca klienta ze szwedzkim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów).
- Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń fotowoltaicznych.
- Kontrola zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych.
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego.
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
- Biegłość w języku szwedzkim i polskim lub angielskim (min. C1).
- Techniczne podejście do rozwiązywania problemów.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Możliwość przeprowadzki do Lublina.
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie 9800 PLN brutto/miesiąc + bonus do 500 PLN.
- Korzyści wynikające z umowy o pracę (pakiet MyBenefit/Multisport, LuxMed, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe).
- Stałe godziny pracy od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku.
- Praca w nowoczesnym biurze w dynamicznym środowisku międzynarodowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia.
- Aktywności społeczne i wydarzenia integracyjne.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
zachodniopomorskie
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
śląskie
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj