Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Wsparcie klienta przez telefon i email, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Analiza i efektywne rozwiązywanie wyzwań technicznych.
- Dokładne wprowadzanie danych do systemów firmy.
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2+).
- Otwartość i zdolności komunikacyjne.
- Gotowość do nauki i rozwoju.
Mile widziane:
- Podstawowa wiedza techniczna (możliwość szkolenia).
Oferujemy:
- Umowa o pracę na pełen etat, stabilne zatrudnienie.
- Wynagrodzenie 7500 zł brutto.
- Praca w systemie zmianowym, od poniedziałku do piątku, 10:00–19:00.
- 5-tygodniowe szkolenie wstępne.
- Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park w Katowicach.
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, pakiety szkoleniowe, ubezpieczenie, itp.).
- Możliwości awansu i rozwój kariery.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Kundensupport - Spezialist mit Deutschkenntnissen
śląskie
DEINE AUFGABEN: Kundenunterstützung: Sei der Ansprechpartner für Pre- und After-Sales-Support. Technische Problemlösung: Setze deine Problemlösungsfähigkeiten ein, um technische Issues schnell...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
lubelskie
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer technical support specialist with French
lubelskie
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of...
Opublikowano: wczoraj