Swedish Customer Support Agent
Workplace: Warszawa
Are you fluent in Swedish and English? Are you passionate about providing top-notch customer support? If so, we want you to join our team at BrainRocket in Warsaw!
Your Responsibilities:
- Communication with customers through online-chats, e-mails.
- Maintain prompt and empathetic attitude towards customers.
- Acknowledge and resolve customers’ complaints.
- Knowing our products inside and out so you can answer the questions.
- Ensure satisfaction of the customer and provide professional support for customers.
What We’re Looking For:
- Proficiency in both written and spoken Swedish and English.
- Proactive attitude with a knack for customer support and sales.
- Excellent communication and negotiation skills.
- Strong attention to detail.
- Previous experience in a support role is advantageous.
On offer:
- Working in dynamic European company.
- Decent Remuneration.
- Flexible work hours (shifts).
- Ability of career and professional growth within the company.
- Corporate events, team buildings.
- International team.
Zobacz podobne oferty
Bakoma Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przyjęcie, weryfikacja i wprowadzanie zamówień od klientów do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur,...
Opublikowano: dzisiaj
widziszwszystko sp. z.o.o
Specjalista ds. Obsługi Klienta
lubuskie
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik ds. obsługi klienta
śląskie
-obsługa klientów w Biurze Obsługi Klientów, uczestniczenie w spotkaniach z osobami zainteresowanymi udziałem w projekcjie, wyjaśnianie szczegółów udziału w projekcie stacjonarnie,...
Opublikowano: wczoraj