Staż - specjalista ds jakości obsługi klienta

opolskie / Opole

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Staż - specjalista ds jakości obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/23/1738
OBOWIĄZKI:
pon- pt 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

język niemiecki lub angielski, studia wyższe (filologia germańska, zarządzanie, socjologia, politologia, marketing, psychologia lub pokrewne), dbałość o szczegóły, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, orientacja na osiąganie celów, pozytywne nastawienie, otwartość na naukę

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Travel Advisor with Dutch

śląskie
Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be...
Opublikowano: 2025-08-18
Concentrix

Specjalista ds. Podróży z Holenderskim

śląskie
Wspomaganie klientów przez telefon, czat i email. Dostarczanie wyjątkowych wrażeń. Ochrona poufnych informacji. Znajomość języka holenderskiego na poziomie C1, angielskiego B2. Pozytywna...
Opublikowano: 2025-08-15
EnerGlow Studio Klaudia Zagórda

Kosmetolog - Specjalista ds. obsługi klienta - modelowanie sylwetki

śląskie
Do Twoich obowiązków będą należały przede wszystkim: obsługa stacji treningowych/zabiegowych, wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetologii estetycznej, aktywna sprzedaż, układanie planów...
Opublikowano: 2025-08-15