Starszy specjalista ds. wsparcia biznesu

dolnośląskie / Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Starszy specjalista ds. wsparcia biznesu
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/23/3955
OBOWIĄZKI:
Pomaga pozycjonować przełomowe innowacje biznesowe poprzez implementacje usprawnień systemów informatycznych. Wspiera transformację w kierunku Inteligentnego Przedsiębiorstwa. Mapuje procesy programowania. Obsługuje kompleksowe projektowanie i konfigurowanie rozwiązań we wszystkich odpowiednich rozwiązaniach (programowanie on-premise, cloud i hybrydowych), stosując najnowocześniejsze technologie i standardy. Wspiera testowanie produktów oprogramowania. Zarządzanie projektowaniem oprogramowania wsparcia biznesu.Praca w godz.: 9:00-17:00.Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Konsultant do spraw systemów teleinformatycznych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie: wyższe,staż pracy: 2 lata, doświadczenie w branży IT/ zarządzania projektami z zakresu IT,certyfikat szkolenia zarządzania projektami,znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 15 000 do 15 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant odzieżowy

zachodniopomorskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: dzisiaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie
Godziny pracy: 08.00-16.00 Typ pracy: Pełny etat Zakres obowiązków: bezpośrednia współpraca z klientem organizacja wydarzeń i zamawianie cateringów wsparcie niestandardowych zapytań i...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with German and English

mazowieckie
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...
Opublikowano: dzisiaj