Starszy specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6989
OBOWIĄZKI:
Zadaniem pracowników na stanowisku A2 w dziale AMS jest współpraca z podmiotami zewnętrznymi – Menadżerami Inwestycyjnymi (Investment Managers) zarządzającymi funduszami klientów oraz wewnętrznymi zespołami w State Street w celu rozwiązania wszelkich problemów i zapytań związanych z obsługą klienta w zakresie przewidzianym dla AMS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Dobry kontakt z klientem
Uprawnienia: analityczne myślenie
Uprawnienia: tworzenie raportów


Wymagania inne:

Prowadzenie szkoleń dla klientów, obsługa klienta zarządzającego funduszami. Pracodawca zweryfikuje znajomość języka angielskiego na wskazanym poziomie podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta lub podobnym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 833,5 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

śląskie
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć...
Opublikowano: dzisiaj
GRAFPOL B.M.Meszkes

Specjalista ds. obsługi klienta

kujawsko-pomorskie
doświadczenie we współpracy z klientami w dziale sprzedaży dokładność i systematyczność dobra znajomość języka angielskiego znajomość pakietu MS Office wysoka kultura osobista...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the...
Opublikowano: dzisiaj