Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0159
OBOWIĄZKI:
- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (międzynarodowych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązania we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i monitorowanie ich zamknięcia zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zapewnienie dokładnego przetwarzania rabatów za wydajność, specjalnych cen i wycen. Działanie w ramach określonych celów w odniesieniu do wszystkich roszczeń finansowych otrzymanych od klienta / działu kredytów i windykacji poprzez zatwierdzanie i wykonywanie korekt finansowych na spornych fakturach i współpracę z zespołem rozwiązywania sporów, gdy ma to zastosowanie.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, prioryteryzacja zadań, skrupulatność, analityczne myślenie. Wymagana znajomość oprogramowania SAP, InContact oraz NEX. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 150 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Zobacz podobne oferty
MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149
dolnośląskie
dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy w Internecie, kontakt telefoniczny z klientem; monitorowanie opinii w serwisach internetowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów i kwestii spornych z...
Opublikowano: wczoraj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
dolnośląskie
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w...
Opublikowano: wczoraj