Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0159
OBOWIĄZKI:
- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (międzynarodowych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązania we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i monitorowanie ich zamknięcia zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zapewnienie dokładnego przetwarzania rabatów za wydajność, specjalnych cen i wycen. Działanie w ramach określonych celów w odniesieniu do wszystkich roszczeń finansowych otrzymanych od klienta / działu kredytów i windykacji poprzez zatwierdzanie i wykonywanie korekt finansowych na spornych fakturach i współpracę z zespołem rozwiązywania sporów, gdy ma to zastosowanie.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, prioryteryzacja zadań, skrupulatność, analityczne myślenie. Wymagana znajomość oprogramowania SAP, InContact oraz NEX. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 150 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Zobacz podobne oferty
TTEC
Business Development Representative with Dutch-English
małopolskie
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj