Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/1740
OBOWIĄZKI:
Przegląd dokumentacji prawnej związanej z inwestycjami w nieruchomości; Porównywanie i analizowanie pozycji depozytariuszy w porównaniu z dokumentacją księgową; Monitorowanie przepływów pieniężnych i innych zadań wynikających z obowiązków depozytariusza; Analizowanie zmian w strukturach Funduszy, poprzez gromadzenie i zrozumienie dokumentacji korporacyjnej; Proaktywne reagowanie na wewnętrzne i zewnętrzne zapytania klientów związane z Alternatives Custody; Praca nad potencjalnymi usprawnieniami i wydajnością przepływu procesów; Wsparcie przełożonych Zespołu w zarządzaniu niektórymi procesami, w tym eskalacjami;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstw
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: nawiązywanie kontaktu z klientem


Wymagania inne:

Analiza transakcji różnych klas aktywów (Nieruchomości, Private Equity), certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany, pracodawca zweryfikuje to podczas rozmowy rekrutacyjnej. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami oraz wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (np. rachunkowość, księgowość) lub pokrewnym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)

pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Specjalista ds. obsługi klienta

pomorskie
Rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji, wprowadzanie danych do systemów CRM, współpraca z działami: sprzedaży, logistyki, technicznym, monitorowanie satysfakcji klienta,...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

Referent ds obsługi klienta eksportowego

kujawsko-pomorskie
telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów obecnych i potencjalnych (BZB), przygotowanie ofert handlowych, aktywna sprzedaż oferowanych usług i towarów Wymagania konieczne:...
Opublikowano: dzisiaj