Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/5389
OBOWIĄZKI:
Ramy jakości QA (quality assurance), formularz i sesje próbne QA. Zarządzanie aktywnością i zadaniami QAKalkulator wyników i analiza QA. Tworzenie planu działania QA i prowadzenie sesji coachingowych.Nie mniej niż 7 500 PLNMiejsce wykonywania pracy: 31-323 Kraków oraz inne miejsca wykonywania pracy (w tym praca zdalna)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: inne, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: przynajmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość języków obcych: język azerbejdżański - na poziomie zaawansowanym (zarówno w mowie jak i w piśmie).
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Opublikowano: wczoraj