Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/5389
OBOWIĄZKI:
Ramy jakości QA (quality assurance), formularz i sesje próbne QA. Zarządzanie aktywnością i zadaniami QAKalkulator wyników i analiza QA. Tworzenie planu działania QA i prowadzenie sesji coachingowych.Nie mniej niż 7 500 PLNMiejsce wykonywania pracy: 31-323 Kraków oraz inne miejsca wykonywania pracy (w tym praca zdalna)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: inne, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: przynajmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość języków obcych: język azerbejdżański - na poziomie zaawansowanym (zarówno w mowie jak i w piśmie).

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Pomaganie klientom na pierwszej linii w ich finansowych wyzwaniach Znajdowanie rozwiązań i zapewnianie topowej obsługi Budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń Współpraca z zespołem, by...
Opublikowano: wczoraj