Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Starszy przedstawiciel ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/5389
OBOWIĄZKI:
Ramy jakości QA (quality assurance), formularz i sesje próbne QA. Zarządzanie aktywnością i zadaniami QAKalkulator wyników i analiza QA. Tworzenie planu działania QA i prowadzenie sesji coachingowych.Nie mniej niż 7 500 PLNMiejsce wykonywania pracy: 31-323 Kraków oraz inne miejsca wykonywania pracy (w tym praca zdalna)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: inne, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: przynajmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość języków obcych: język azerbejdżański - na poziomie zaawansowanym (zarówno w mowie jak i w piśmie).
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Specjalista do spraw obsługi klienta
mazowieckie
Układanie towarów na półkach, przygotowanie ciepłych posiłków, zapoznanie się z obsługa kasy fiskalnej, terminalem, lotto, sprzątanie sklepu, skanowanie towarów, drukowanie cen towarów,...
Opublikowano: wczoraj
Vetlab Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
mazowieckie
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Klientami i Zarządzania Umowami
mazowieckie
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem...
Opublikowano: wczoraj