Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

śląskie / Pyskowice, ul. Poznańska 10

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Pyskowice, ul. Poznańska 10

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.

Zakres zadań: 
  • Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klientów strategicznych dla biznesu Land w zakresie obsługi dedykowanej,
  • Zapewnianie efektywnej i zgodnej ze standardami obsługi operacyjnej Klienta, na bieżąco identyfikując zagrożenia i odchylenia w procesie,
  • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań do zdiagnozowanych przyczyn źródłowych,
  • Dążenie do zapewnienia najwyższej satysfakcji Klienta w obsłudze dedykowanej w kontakcie z DB Schenker.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Umiejętność swobodnego posługiwanie się pakietem MS Office,
  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie kierunkowe w logistyce)
  • Zdolność do pracy w szybko zmieniającym się środowisku i reagowania na pojawiające się trudności,
  • Odporność na stres.
Mile widziane:
  • Znajomość programów: STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
Nasza oferta:
  • Praca zdalna lub hybrydowa w godzinach 8:00-16:00,
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
HTH Recruitment

Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych

mazowieckie
Główne obowiązki: Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon użytkownikom elektroniki użytkowej i sprzętu AGD (np. telewizory, lodówki, pralki) Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa przydzielonej grupy Kontrahentów Budowanie trwałych relacji z Klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta Kontakt telefoniczny lub...
Opublikowano: dzisiaj