Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów (Private Banking)

mazowieckie / Warszawa

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy 
Zobacz, jak się u nas pracuje!

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów (Private Banking)

miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: JW/070/0623

Twoje zadania:

  • wysoka jakość obsługi gości i klientów Banku;
  • udzielanie informacji dotyczącej oferowanych usług;
  • identyfikowanie potrzeb klientów w zakresie produktowym i jakościowym;
  • przyjmowanie dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych;
  • obsługa urządzeń telekomunikacyjnych i poczty elektronicznej;
  • przygotowanie ofert i prezentacji dla klientów;
  • przygotowywanie umów, zaświadczeń, opinii, oraz wypowiedzeń dla klientów;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji kredytowej;
  • dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń CBP;
  • prowadzenie zamówień materiałów biurowych;
  • uaktualnianie materiałów informacyjnych i reklamowych poprzez ich bieżące uzupełnianie;
  • księgowanie transakcji w systemie księgowym banku;
  • wyjaśnianie i korygowanie błędów i niezgodności w systemie księgowym, współpraca w tym zakresie ze zespołami księgowymi;
  • kompletowanie i wysyłka korespondencji dla klientów;
  • porządkowanie dokumentów oraz ich archiwizacja, z utrzymaniem należytej staranności i ze szczególnym uwzględnieniem zachowania poufności korespondencji z klientami.

Twój niezbędnik:

  • wiedza na temat otoczenia gospodarczego (podstawowe pojęcia i wskaźniki makroekonomiczne, gospodarka realna i finansowa);
  • podstawowe zasady inwestowania, instrumenty rynku pieniężnego, obligacje, akcje, fundusze inwestycyjne, certyfikaty inwestycyjne;
  • wiedza na temat regulacji (nadużycia rynkowe i pranie brudnych pieniędzy, ryzyko reputacyjne i etyka w doradztwie inwestycyjnym);
  • mile widziana znajomość wewnętrznych systemów informatycznych;
  • znajomość produktów bankowych (podstawowych);
  • wiedza w obszarze obsługi klienta;
  • umiejętności związane z zagadnieniem organizacji czasu pracy;
  • umiejętności komunikacyjne w zespole opierające się na czytelnym i zrozumiałym przekazie dla odbiorcy ze strukturą przekazu.

Oferujemy umowę na zastępstwo.

Od nas dostaniesz:
  • Kartę sportową
  • Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do kursów LinkedIn Learning
  • Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy 
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Customer Support Specialist

mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: wczoraj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant odzieżowy

zachodniopomorskie
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Customer Service Representative with Czech

What You Will Do: Be the Hero of Customer Satisfaction : Connect with customers through email, chat, and phone, turning frowns into smiles and queries into resolutions! Be the Go-To Guru: Immerse...
Opublikowano: wczoraj