Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
RITM0646451_MZ
Zakres obowiązków:
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
- Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
- Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
- Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
- Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
- Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów.
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
- Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
- Uczestnictwo w procesach compliance.
- Przyjmowanie reklamacji Klientów.
- Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
- Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
Wymagania:
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
- Znajomość MS Office (Word, Excel).
- Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć.
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy.
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego.
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją.
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności.
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat.
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników.
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń.
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
pomiary, obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Praca zdalna z terenu Polski Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na...
Opublikowano: dzisiaj
ManpowerGroup
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim
małopolskie
Jako kluczowy punkt kontaktowy dla klientów będziesz zarządzać procesem zamówienia od początku do końca, współpracować z zespołami i wspierać inicjatywy poprawy biznesu. Zakres...
Opublikowano: dzisiaj