Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalistka / Specjalista
ds. obsługi klienta
ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 28/ADM/CPOK/23
Centralny Punkt Obsługi Klienta
Główne obowiązki:
- obsługa Recepcji Głównej ALK,
- udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
- przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
- obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
- koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
- wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
- obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
- dyspozycyjność do pracy wedle grafiku w wybrane dni tygodnia i wybrane weekendy,
- gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
- min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
- dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
mazowieckie
Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
opolskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
dolnośląskie
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie...
Opublikowano: dzisiaj