Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Bieżące raportowanie w systemach.
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów).
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office.
- Otwartość w relacjach z klientami.
- Umiejętności komunikacyjne i nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Atrakcyjny pakiet socjalny:
- Kafeteria MyBenefit,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie.
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with German in the retail industry
zachodniopomorskie
We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: wczoraj