Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Tworzenie raportów w systemach.
Wymagania:
- Znajomość języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Możliwość pracy w biurze w Lublinie.
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office.
- Otwartość w relacjach z klientami, umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
śląskie
Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat, telefon i e-mail. Udzielanie informacji o produktach i akcesoriach. Wsparcie w procesie zamówień, zwrotów i kwestiach technicznych. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with German
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: dzisiaj
TTEC
Business Development Representative with Spanish and English
małopolskie
Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience. As a Business Development Representative with Spanish-English working Hybrid in Krakow,...
Opublikowano: dzisiaj