Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Tworzenie raportów w systemach.
Wymagania:
- Znajomość języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Możliwość pracy w biurze w Lublinie.
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office.
- Otwartość w relacjach z klientami, umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na pracę z ludźmi.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenie w pełni przygotowujące do pracy.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with German
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
CREATON Polska sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
lubuskie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych...
Opublikowano: dzisiaj
CREATON Polska sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
małopolskie
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja Wsparcie doradców handlowo-technicznych Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych...
Opublikowano: dzisiaj