Specjalista wsparcia klienta z językiem włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Zapewnienie wsparcia klienta poprzez e-mail
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów
- Przetwarzanie zwrotów i skarg
- Utrzymywanie profesjonalnej i empatycznej komunikacji
- Obsługa systemów
Wymagania:
- Biegła znajomość włoskiego i angielskiego
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Cierpliwość i odporność emocjonalna
- Szybkość pisania
- Pełnoetatowa dostępność w miejscu pracy
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Szkolenia
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, karta multisport, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość rozwoju poprzez ścieżki kariery i mentoring
- Dostęp do szkoleń online
- Bonus za polecenie pracownika
- Różnorodność kulturowa i wydarzenia integracyjne
- Nowoczesne biuro
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Slovak
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca telefoniczny z j. niemieckim
lubuskie
Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca telefoniczny z j. angielskim
lubuskie
Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.
Opublikowano: wczoraj