Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Wsparcie klienta: zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych: efektywne i szybkie usuwanie usterek technicznych.
- Doradztwo produktowe: pomoc klientom w wyborze produktów, ofertach specjalnych oraz konsultacjach ekspertów.
- Obsługa zapytań: zarządzanie połączeniami przychodzącymi i zapytaniami poprzez różne kanały komunikacyjne.
- Dokumentacja danych: organizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Zaawansowane umiejętności komputerowe, w szczególności MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Orientacja na klienta: przyjazne i otwarte podejście.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w obsłudze klienta, sales support, e-commerce lub wsparciu technicznym.
Oferujemy:
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, system benefitów, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne.
- Bonus za polecenie nowego pracownika.
- Wielokulturowe, globalne środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego i inwestycje w rozwój pracowników.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
śląskie
Obsługa pasażerów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Informacyjne wsparcie klientów i zarządzanie rezerwacjami. Rozwiązywanie problemów związanych z podróżami oraz...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. Wsparcia Klienta (niemiecki)
śląskie
Codzienne wsparcie klientów poprzez telefon, czat oraz formularze webowe. Rozwiązywanie spraw gwarancyjnych i koordynacja napraw. Zapewnianie wsparcia technicznego i obsługi klienta na każdym...
Opublikowano: wczoraj