Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim

śląskie / Katowice

Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wsparcie klienta: zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych: efektywne i szybkie usuwanie usterek technicznych.
  • Doradztwo produktowe: pomoc klientom w wyborze produktów, ofertach specjalnych oraz konsultacjach ekspertów.
  • Obsługa zapytań: zarządzanie połączeniami przychodzącymi i zapytaniami poprzez różne kanały komunikacyjne.
  • Dokumentacja danych: organizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Zaawansowane umiejętności komputerowe, w szczególności MS Office.
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
  • Orientacja na klienta: przyjazne i otwarte podejście.
Dodatkowe atuty:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, sales support, e-commerce lub wsparciu technicznym.
Oferujemy:
  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
  • Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, system benefitów, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne.
  • Bonus za polecenie nowego pracownika.
  • Wielokulturowe, globalne środowisko pracy.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i inwestycje w rozwój pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Тревел консультант с знанием русского языка

śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim

śląskie
Obsługa pasażerów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Informacyjne wsparcie klientów i zarządzanie rezerwacjami. Rozwiązywanie problemów związanych z podróżami oraz...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Konsultant ds. Wsparcia Klienta (niemiecki)

śląskie
Codzienne wsparcie klientów poprzez telefon, czat oraz formularze webowe. Rozwiązywanie spraw gwarancyjnych i koordynacja napraw. Zapewnianie wsparcia technicznego i obsługi klienta na każdym...
Opublikowano: wczoraj