Specjalista wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Zapewniać wsparcie klienta poprzez e-mail dla rynku niemieckiego.
- Rozwiązywać problemy klientów, analizując wcześniejsze interakcje i korzystając z narzędzi wewnętrznych.
- Realizować ręczne zwroty i adresować skargi związane z GDPR.
- Utrzymywać profesjonalizm, empatię i skupienie na rozwiązaniach podczas każdej interakcji.
- Efektywnie obsługiwać wielozadaniowość i różne systemy z precyzją.
Wymagania:
- Płynna znajomość języka niemieckiego i angielskiego (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i analityczne.
- Cierpliwość, empatia oraz odporność emocjonalna.
- Szybkość pisania na klawiaturze i znajomość obsługi komputera.
- Gotowość do pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 7900 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń i rozwoju talentów.
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, programy sportowe, itp.).
- Kulturę pracy skupiającą się na różnorodności kulturowej i integracjach.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with Slovak
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca telefoniczny z j. niemieckim
lubuskie
Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie....
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Doradca telefoniczny z j. angielskim
lubuskie
Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.
Opublikowano: wczoraj