Specjalista wsparcia klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych interakcji.
- Przetwarzanie zwrotów i skarg związanych z RODO.
- Zachowanie profesjonalizmu i empatii w każdej interakcji z klientem.
- Efektywna praca z wieloma systemami przy zachowaniu dokładności.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka holenderskiego (C1) i angielskiego (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia oraz odporność emocjonalna.
- Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i dobra obsługa komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej na pełen etat.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 10 800 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń oraz perspektywy rozwoju.
- Pakiet świadczeń: opieka zdrowotna, programy dofinansowań, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, owoce i dni pizzy.
- Program referencyjny z bonusem za polecenie kolegi.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support with Norwegian
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support with Swedish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: wczoraj