Specjalista w zespole obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista w zespole obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/23/2743
OBOWIĄZKI:
Rejestracja wizyt, planowanie, sprzedaż i rozliczanie zabiegów, udzielanie informacji o ofercie.Godziny pracy: 8-16
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 490 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Lava Group S.C

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Doradca Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa i budowanie relacji z przydzielonymi Klientami, kontakt telefoniczny/mailowy, rozwiązywanie problemów, sporządzanie raportów, współpraca z innymi działami, obsługa narzędzi...
Opublikowano: dzisiaj