Opengift to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się firm na rynku polskim, specjalizującej się w produkcji gadżetów reklamowych, która odznacza się dynamicznym rozwojem i ciągłym doskonaleniu oferty produktowej. Wiemy, że nasz sukces opiera się na zaangażowaniu, pasji i ludziach. Obecnie poszerzamy zespoły specjalistów i poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista sprzedaży i obsługi Klienta w Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: DCC/2023-05-15
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa klientów biznesowych e-commerce głównie poprzez kontakt telefoniczny, a także mail i chat,
- Wsparcie klienta w wyborze gadżetów reklamowych z portfolio z doborem odpowiedniej metody indywidualizacji produktu,
- Kierowanie połączeń, wiadomości lub maili do odpowiednich doradców, celem priorytetyzacji zgłoszeń, w zależności od ich rodzaju, treści czy kontekstu,
- Sprawdzanie informacji na temat danego zamówienia w wewnętrznym systemie firmy i zweryfikowanie jego statusu,
- Dbanie o sprawny przepływ informacji i współpracę z innymi działami w firmie.
Ważne jest, by specjalista spełniał poniższe wymagania:
- doświadczenie w obsłudze contact center, gdzie jakość obsługi Klienta jest priorytetem,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem biznesowym i budowania z nim relacji,
- samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej, także pod presją stresu,
- aktywne i komunikatywne podejście do uzyskiwania informacji od poszczególnych działów czy z systemu,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze Klienta e-commerce.
Dołącz do naszego zespołu, a zapewnimy Ci:
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie, w której stawiamy na pracowników i dobieranie zadań do ich kompetencji, by jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał,
- Umowę dopasowaną do Twoich preferencji,
- Korzystanie z wiedzy i doświadczenia firmy SellWise, która wspiera nas szkoleniowo i strategicznie,
- Kulturę dialogu i elastyczność w działaniu wobec pracowników i Klientów,
- A ponadto - dostęp do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, przyjazną atmosferę wspieraną świętowaniem urodzin pracowników, obchodzeniem nietypowych świąt czy wspólnymi wyjściami integracyjnym.
Jeśli jesteś ambitny i lubisz wyzwania w dynamicznym środowisku dołącz do naszego zespołu i weź udział w tworzeniu czegoś wyjątkowego! Jesteśmy przekonani, że Twoje doświadczenie i umiejętności będą cenne dla naszej firmy, a my z kolei zaoferujemy Ci szereg możliwości samorozwoju, wsparcie w codziennej pracy i satysfakcję z budowania wspólnie Opengift!
Zobacz podobne oferty
Foundever
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj
Hendi Polska sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
małopolskie
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji...
Opublikowano: dzisiaj