Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

zachodniopomorskie / Gryfice

Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i z szacunkiem dla środowiska.


Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim ponad 21 500 pracownikom.


Grupa Roca jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.


W Polsce Grupa Roca posiada 6 fabryk. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach 2 zakłady produkcyjne urządzeń kompozytowych i akrylowych, Ineocare we Wrocławiu i fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.


Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gryfice
Obowiązki:

• Obsługa klienta krajowego i zagranicznego.

• Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.

• Planowanie i organizacja wysyłek.

• Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi.

• Telefoniczne udzielanie informacji na zapytania klienta.

• Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem.

• Przyjmowanie zgłoszeń.

• Obsługa systemu komputerowego (SAP, MDM).

• Raporty do Hiszpani - codzienny kontakt z zespołem wielonarodowym.

• Fakturowanie.

•Tworzenie kodów nowych produktów.

 • Aktualizacja cen produktów.

Wymagania:

• Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami i wsparciu łańcucha dostaw.

• Umiejętność obsługi SAP( mile widziane)

• Dobre umiejętności obsługi Excela.

• Płynna znajomość języka angielskiego - wymagane, rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim.

• Bardzo dobra organizacja pracy.

• Umiejętność pracy wielozadaniowej i efektywne zarządzanie czasem.

• Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

• Nastawienie na rozwiązywanie problemów.

• Umiejętność pracy pod presją i efektywnego radzenia sobie w szybko zmieniającym się środowisku.

Oferujemy:

• Stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

• Atrakcyjne wynagrodzenie.

• Możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem.

• Bogaty pakiet benefitów.

• Niezbędne narzędzia do pracy.

• Kontakt z nowoczesnymi technologiami oraz wiele innych korzyści ze współpracy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Roca Pool-Spa Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Pool-Spa Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: iod24@agileo.it może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

kujawsko-pomorskie
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

lubelskie
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej...
Opublikowano: dzisiaj