Benefity
- Dofinansowania zajęć sportowych
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Owocowe poniedziałki
- Preferencyjne pożyczki
- Brak dress code’u
- Kawa/herbata
- Parking dla pracowników
- Bony na święta
- Dofinansowanie do wypoczynku Twojego i dzieci
- Program rekomendacji pracowników
Logwin to globalna firma logistyczna, której motorem jest stale rosnący zespół profesjonalistów i entuzjastów branży TSL.
Dołącz do naszego zespołu w Wojkowicach i zdobądź ładunek doświadczenia na stanowisku:
Specjalista / Specjalistka
ds. Wsparcia Sprzedaży
ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Wojkowice (pow. wrocławski, gm. Żórawina)
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Kontakt telefoniczny z potencjalnym klientem usług spedycji morskiej, lotniczej i kolejowej oraz budowanie relacji
- Realizacja planów sprzedażowych
- Tworzenie i weryfikacja baz danych, wyszukiwanie potencjalnych klientów
- Aktywne wsparcie działu sprzedaży we wszystkich procesach
- Wsparcie obsługi obecnych klientów z podległego regionu
- Rejestrowanie danych oraz raportowanie w systemie CRM
- Wsparcie akcji marketingowo-sprzedażowych
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- System premiowy, będący uzupełnieniem wynagrodzenia zasadniczego
- Usystematyzowany proces onboardingu
- Wsparcie doświadczonego handlowca, z którym będziesz pracować w duecie
- Pracę hybrydową po okresie wdrożenia
- Budżet na podnoszenie kompetencji językowych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci
- Dodatkowe premie za polecenie pracowników do pracy oraz inne dodatkowe benefity związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, min. pożyczki na preferencyjnych warunkach, bony świąteczne
- Brak dress code
- Parking dla pracowników
- Owocowe czwartki
Od kandydatów(ek) oczekujemy:
- Doświadczenie w prowadzeniu telefonicznych rozmów sprzedażowych
- Gotowość do poznawania rynku spedycyjnego, nauki naszych procesów i oferowanych usług
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Chęć podejmowania inicjatywy oraz proaktywnej postawy
- Orientacja na wynik i zaangażowanie w powierzane zadania
Zobacz podobne oferty
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: dzisiaj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: 2025-08-02
Carework Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
śląskie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad...
Opublikowano: 2025-07-29