Ludzie są kluczem – my pomagamy znaleźć najlepszych !
Szukasz miejsca, w którym sprzedaż to coś więcej niż tylko liczby? Gdzie masz realny wpływ na relacje z klientami, kształtowanie oferty i rozwój firmy? Dołącz do zespołu sprzedaży u naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która działa już w 65 krajach na całym świecie.
Nasz klient to firma, która łączy innowacyjność, dynamiczne tempo i przyjazną atmosferę pracy. Jeśli dobrze odnajdujesz się w kontaktach B2B, swobodnie mówisz po francusku i szukasz środowiska, w którym sprzedaż opiera się na partnerstwie i jakości relacji – ta rola może być dla Ciebie.
Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży z językiem francuskim (Sales Specialist)
Miejsce pracy: Poznań
Praca stacjonarna, a po okresie wdrożenia praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 dni w domu)
Pełen etat – 100%
Pełen etat – 100%
Praca w środowisku międzynarodowym
Zakres obowiązków:
- Obsługa klientów z rynku francuskiego – zarówno stałych partnerów, jak i nowych kontaktów biznesowych.
- Prowadzenie codziennej komunikacji z klientami (głównie w języku francuskim) – telefonicznie i mailowo.
- Przygotowywanie ofert, umów i zamówień handlowych.
- Udział w negocjacjach i wsparcie procesu finalizacji sprzedaży.
- Monitorowanie płatności i nadzór nad terminowym rozliczaniem należności.
- Aktywne działania zwiększające sprzedaż i rozwijające relacje z klientami.
- Współpraca z innymi działami firmy (dział online i offline), analiza rynku i konkurencji.
- Udział w wydarzeniach branżowych oraz zagranicznych podróżach służbowych (średnio raz w miesiącu).
Idealny kandydat/Idealna kandydatka:
- Bardzo dobrze zna język francuski (min. B2) – warunek konieczny.
- Ma doświadczenie w sprzedaży B2B – mile widziane w kanale e-commerce.
- Posiada umiejętność jasnej i rzeczowej komunikacji oraz gotowość do pracy w dynamicznym środowisku.
- Dobrze zna pakiet MS Office, w szczególności Excel.
- Potrafi samodzielnie organizować swoją pracę i elastycznie reagować na zmieniające się okoliczności.
- Jest gotowy do pracy w open space.
- Posiada dobrą znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, co będzie dodatkowym atutem w codziennej pracy
Nasz klient oferuje:
- Przejrzysty system wynagrodzeń oraz premie indywidualne i zespołowe za realizację celów
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy – między 07:00 a 09:30
- Bardzo bogaty pakiet benefitów
- Przyjazne środowisko pracy, w którym panuje nieformalna atmosfera
- Możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych i współpracy z międzynarodowym zespołem
- Dogodna lokalizacja biura - doskonały dojazd autobusem lub pociągiem (stacja kolejowa ok 10 min pieszo)
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Handlowiec
dolnośląskie
Aktywne pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów oraz dostawców z sektora tworzyw sztucznych. Dostarczanie klientom optymalnych rozwiązań produktowych i materialnych. Prowadzenie negocjacji...
Opublikowano: dzisiaj
ABAKON BD Sp. z o.o.
Handlowiec
śląskie
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami i negocjowanie warunków...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży części motoryzacyjnych
mazowieckie
Rozwijanie sieci klientów i nawiązywanie nowych kontaktów handlowych Obsługa klienta w zakresie doboru i sprzedaży części samochodowych Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji...
Opublikowano: dzisiaj