Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów.
  • Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
  • Współpraca z innymi działami firmy.
  • Prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami.
  • Wypełnianie dokumentacji związanej z procesem reklamacyjnym.
  • Dbanie o terminowe rozpatrywanie reklamacji od Klientów.
  • Archiwizacja dokumentacji dotyczącej reklamacji.
  • Identyfikowanie obszarów wynikających z reklamacji, które można usprawnić.
Dołącz do Nas, jeśli:
  • ​Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie związane z obsługą pacjenta/klienta.
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem indywidualnym i/lub biznesowym – telefonicznie i mailowo.​
  • Dobrze znasz język angielski w mowie i piśmie (min. B1 - warunek konieczny).
  • Znasz j. polski na bardzo dobrym poziomie w mowie i piśmie (warunek konieczny).
  • Umiesz radzić sobie w "sytuacjach bez wyjścia".
  • Wyróżniasz się inicjatywą, dociekliwością, odpowiedzialnością oraz terminowością, a dodatkowo jesteś dokładny i skrupulatny.
  • Potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu z wymagającym klientem.
Dodatkowe atuty​:
  • Mile widziane doświadczenie w branży medycznej.
  • Mile widziane doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji / skarg klientów.
  • Umiejętność szybkiego pisania.​
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w trybie hybrydowym (ok. 10 dni w biurze miesięcznie).
  • #Samorozwój - uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach oraz mam dostęp do platformy szkoleniowej, w której sama wybieram interesujące mnie tematy.
  • #PoszukiwanyPoszukiwana – polecam swoich znajomych do pracy w Medicover, a do tego pracuję z osobami, które cenię i lubię. Za polecenie mogę zyskać nawet do 6000 zł.
  • #NieSamąPracąCzłowiekŻyje – po pracy działam jako wolontariusz w Fundacji Medicover, a dodatkowo mogę poczuć się jak gwiazda rocka, bo dołączyłam do MediCover Band.
  • #WsiąśćDoPociaguBylejakiego – spełniam marzenia i podróżuję. Też marzysz o tym, aby w piątkowe popołudnie spędzić weekend poza miastem? Nic prostszego. Nasze nowo wyremontowane biuro mieści się 10 minut spacerem od Dworca Zachodniego.
  • #WZdrowymCieleZdrowyDuch - od pierwszych dni zatrudnienia mogę skorzystać z bezpłatnej opieki medycznej.
  • #MamTęMoc - z pakietem sportowym Medicover Sport mam bezpłatny dostęp do ponad 4600 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w całej Polsce.
  • #CzujęSięBezpiecznie - dostaję bezpłatne ubezpieczenie NNW od 1 dnia zatrudnienia.
  • #SpeakEnglish - uczę się angielskiego za pomocą platformy e-learningowej w dogodnym dla mnie miejscu i czasie. Mam też możliwość uczestniczenia w stacjonarnym kursie językowym.
  • #WorkLifeBalance - dzięki platformie Medicover Benefits mogę wybierać benefity dopasowane do moich potrzeb. Teatr, masaż, a może zakupy w ulubionym sklepie? Wybieram to, na co mam ochotę.
  • #LessWaste – to ekologiczne rozwiązania w duchu Medicover. Razem z zespołem uczestniczymy w akcjach dbania o środowisko.
  • #WellBeing – o swoje zdrowie i dobre samopoczucie dbam przez cały rok. Biorę udział między innymi w profilaktycznych badaniach krwi, zajęciach jogi w biurze, czy webinarach edukacyjnych.
Etapy rekrutacji​:
  1. Test Staffly
  2. Analiza CV
  3. Rozmowa telefoniczna z rekruterem
  4. Spotkanie zdalne z bezpośrednim przełożonym
  5. Decyzja​
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

mazowieckie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: wczoraj
AGATA Spółka Akcyjna

Specjalista ds. Reklamacji

mazowieckie
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do...
Opublikowano: 2025-05-22
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

łódzkie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: 2025-05-22