Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

podkarpackie / Jasło

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SP/12/23
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o. 
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa reklamacji klienta
  • przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
  • zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
  • kontakt z Klientem dotyczący statusu zgłoszenia reklamacyjnego
  • ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
  • współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
Nasze wymagania:
  • posiadasz wykształcenie techniczne, min. średnie
  • znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym, natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem
  • potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
  • sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje

dolnośląskie
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)

mazowieckie
Zadania: rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji, wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym, analiza zgłoszeń i podejmowanie działań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

zachodniopomorskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: dzisiaj