Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SP/12/23
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
- obsługa reklamacji klienta
- przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
- zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
- kontakt z Klientem dotyczący statusu zgłoszenia reklamacyjnego
- ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
- współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie techniczne, min. średnie
- znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym, natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem
- potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
- sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
Oferujemy:
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
dolnośląskie
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Reklamacji (branża motoryzacyjna)
mazowieckie
Zadania: rozpatrywanie reklamacji oraz nadzór nad terminowym przebiegiem ich realizacji, wsparcie klientów w kontakcie telefonicznym i mailowym, analiza zgłoszeń i podejmowanie działań...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik Działu Reklamacji
zachodniopomorskie
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe...
Opublikowano: dzisiaj