Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
- Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
- Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
- Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
- Wspierające środowisko zespołowe.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Global Assistance Polska Sp. z o.o
Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych
mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: dzisiaj
Multi Parts Poland sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
mazowieckie
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury...
Opublikowano: dzisiaj