Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Obrońców Wybrzeża
Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój zarówno w obszarze analityki laboratoryjnej, jak również sieci Punktów Pobrań. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej - od podstawowych badań diagnostycznych, badań genetycznych, immunologicznych, hormonalnych, aż po projekty zaawansowanych badań klinicznych. W centrum naszej uwagi jest troska o zdrowie Pacjenta oraz jakość świadczonych usług na każdym etapie obsługi. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów.
Opis stanowiska:
- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą;
- Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Wymagania:
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
- Pracę w systemie jednozmianowym;
- Kwartalny system premiowy;
- Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty MultiSport;
- Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
- Program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi;
- Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
- Inicjatywy i konkursy dla pracowników (np. Dzień Popcornu, Dzień Pizzy, Tłusty Czwartek i wiele innych);
- Upominek z okazji urodzin;
- Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Obrońców Wybrzeża lub ul. Grunwaldzka.
Zobacz podobne oferty
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
kujawsko-pomorskie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: dzisiaj
Liga Obrony Kraju - Ośrodek Szkolenia Zawodowego Kierowców
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
wielkopolskie
Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Pozyskiwanie nowych klientów, Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
pomorskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3...
Opublikowano: dzisiaj