Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
O firmie:
Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.
Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.
Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą:- Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki.
- Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu zamówień, oraz obsługi reklamacji.
- Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami czy logistyką.
- Rejestracja oraz procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.
- Negocjowanie warunków umów na wypożyczenie sprzętu oraz umieszczanie go w placówkach.
- Weryfikacja umów klientów komisowych.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów oraz protokołów zdawczo-odbiorczych.
- Obsługa i aktualizacja systemu CRM.
- Zarządzanie systemem M.A.R.S., w tym wdrażanie nowych kont oraz udzielanie wsparcia technicznego w systemie.
Wymagania:
- Minimum wykształcenie średnie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość programów: SAP, CRM.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole i skrupulatność.
- Efektywna komunikacja z klientami.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczenie w sektorze medycznym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym.
- Bonus kwartalny.
- Karta lunch pass.
- Opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- "Owocowe poniedziałki".
- Nagroda jubileuszowa.
Zobacz podobne oferty
Magic Home Sp. z o.o
Pracownik obsługi klienta (z obsługą magazynu)
dolnośląskie
Opis stanowiska: obsługa zamówień od klientów B2B, przyjmowanie, sortowanie i wysyłanie towaru, księgowanie i wystawianie faktur, obsługa reklamacji, obsługa programu nexo (InsERT)....
Opublikowano: wczoraj
Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Pracownik obsługi klienta
dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: 2025-07-06
Firma Handlowo-Usługowa Dorota Kulasz
Pracownik obsługi klienta
lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: 2025-06-22