Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

podkarpackie / Jasło

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OK/02/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych
  • przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
Nasze wymagania: 
  • znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie komunikować
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane: 
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych na rynku polskim
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

T-Mobile Polska S.A.

Konsultant ds. Obsługi Klientów B2B

mazowieckie
Zadania, które na Ciebie czekają: praca na systemach obsługowych, obsługa Klienta w obszarze obsługi zleceń dystrybucyjnych, zamawianych urządzeń, monitorowanie przepływu przesyłek,...
Opublikowano: dzisiaj
Dermotechnika Sp.j.

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży (B2B)

mazowieckie
Twoja rola: Prowadzenie kontaktu z klientami B2B za pośrednictwem telefonu i maila. Aktywna sprzedaż produktów oraz poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa zapytań, zamówień i...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Specjalista ds. obsługi klienta

świętokrzyskie
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany...
Opublikowano: wczoraj