Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

podlaskie / Białystok

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych.

Obowiązki:
  • Komunikacja z klientami i rozwój relacji:Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań. Praca nad zwiększeniem wolumenów przewozów poprzez budowanie długotrwałych relacji.
  • Przyjmowanie i zarządzanie zleceniami:Przyjmowanie zleceń od klientów, planowanie i koordynowanie transportów, współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej realizacji zleceń.
  • Przygotowanie dokumentacji:Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych, zapewnienie ich kompletności i poprawności.
  • Nadzór nad transportami:Monitorowanie przebiegu transportów, bieżąca współpraca z klientami, kierowcami i działami operacyjnymi w celu rozwiązywania wszelkich problemów i zapewnienia terminowej realizacji zleceń.
  • Analiza i rozwój klientów:Zbieranie informacji zwrotnych od klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych i maksymalizacja potencjału współpracy.
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej w branży logistycznej/transportowej.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji z klientami.
  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
  • Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Znajomość języka angielskiego (B2), polskiego (C1-C2), rosyjskiego (B2-C1) – warunek konieczny.
Warunki:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
  • Biuro w centrum Białegostoku.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

lubelskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj