Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleja Krakowska 61
Szukamy pasjonatów technologii, których ekscytuje wizja tworzenia najlepszych doświadczeń zakupowych dla naszych klientów. Szukamy tych, którzy chcą mieć wpływ - tak jak Ty!
Czym będziesz się zajmować?
- Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt
- Sprzedażą pełnej gamy produktów dostępnych w markecie
- Doradzaniem klientom najlepszych rozwiązań w zakresie technologii i usług
- Dbaniem o ekspozycję produktów zgodnie ze standardem MediaMarkt
Jakie mamy wymagania?
Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi.
Co mamy dla Ciebie?
- Premie za wyniki
- Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
- Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
- Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
- Fajny zespół
Zobacz podobne oferty
Dorado.pl sp. z o.o.
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
śląskie
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność...
Opublikowano: wczoraj
Unidevelopment S.A
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: wczoraj
Transgourmet Polska
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: wczoraj