Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Aleja Krakowska 61
Szukamy pasjonatów technologii, których ekscytuje wizja tworzenia najlepszych doświadczeń zakupowych dla naszych klientów. Szukamy tych, którzy chcą mieć wpływ - tak jak Ty!
Czym będziesz się zajmować?
- Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt
- Sprzedażą pełnej gamy produktów dostępnych w markecie
- Doradzaniem klientom najlepszych rozwiązań w zakresie technologii i usług
- Dbaniem o ekspozycję produktów zgodnie ze standardem MediaMarkt
Jakie mamy wymagania?
Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi.
Co mamy dla Ciebie?
- Premie za wyniki
- Stabilne zatrudnienie - po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
- Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
- Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
- Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
- Fajny zespół
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: wczoraj
Foundever
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: wczoraj
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: wczoraj