Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Słupsk, ul. Szczecińska 58
Szukamy pasjonatów technologii, których ekscytuje wizja tworzenia najlepszych doświadczeń zakupowych dla naszych klientów. Szukamy tych, którzy chcą mieć wpływ - tak jak Ty!
Czym będziesz się zajmować?
- Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt
- Realizacją zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów
- Doradzaniem klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie,
- Sprzedażą i obsługą różnych form finansowania zakupów.
Jakie mamy wymagania?
Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi.
Co mamy dla Ciebie?
- Premie za wyniki
- Stabilne zatrudnienie - po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
- Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
- Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
- Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
- Fajny zespół
Zobacz podobne oferty
Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Ds. Logistyki i Obsługi Klienta
łódzkie
POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with German
pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj