Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

pomorskie / Słupsk, ul. Szczecińska 58

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.



Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Słupsk, ul. Szczecińska 58

Szukamy pasjonatów technologii, których ekscytuje wizja tworzenia najlepszych doświadczeń zakupowych dla naszych klientów. Szukamy tych, którzy chcą mieć wpływ - tak jak Ty!

Czym będziesz się zajmować? 
  • Dbaniem o pozytywne doświadczenia klientów odwiedzających MediaMarkt
  • Realizacją zadań w zakresie obsługi kasowej, zamówień online oraz reklamacji klientów 
  • Doradzaniem klientom najlepszych usług dostępnych w ofercie,  
  • Sprzedażą i obsługą różnych form finansowania zakupów. 
Jakie mamy wymagania? 

Jesteś otwarty i zaangażowany? Nie musisz mieć doświadczenia - wystarczy, że szybko się uczysz, jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i lubisz kontakt z ludźmi.


Co mamy dla Ciebie?
  • Premie za wyniki
  • Stabilne zatrudnienie - po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
  • Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
  • Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
  • Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
  • Fajny zespół
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj