Wielton S.A. jest największym w Polsce producentem naczep, przyczep oraz zabudów na samochody ciężarowe, znajduje się też w czołówce branży w Europie i na świecie. Jesteśmy pionierem pod względem wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w produkcji i rozwijamy własną myśl technologiczną. Obecnie w centrum produkcyjnym w Wieluniu pracuje blisko 2000 osób. Każdy z nas ma za sobą własną drogę: różnimy się wiekiem, poglądami i doświadczeniem. Ale sprowadziło nas tu wspólne marzenie, by pracować w stabilnej firmie, wśród kolegów, gdzie każdy lubi to, co robi.
Chcesz widzieć swój wpływ i realizować złożone projekty o dużej wartości dla biznesu?
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wieluń
Twoje zadania:
- bieżący kontakt i obsługa klienta,
- wydawanie zakupionego pojazdu klientowi,
- przygotowywanie dokumentacji/ bieżąca administracja,
- współpraca z działem handlowym przy ustalaniu i koordynacji wydań pojazdów,
- prowadzenie ewidencji wydań i przyjazdów pojazdów,
- prowadzenie korespondencji handlowej, sporządzanie raportów.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- dobra umiejętność obsługi pakietu Ms Office,
- rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- umiejętność pracy pod presja czasu,
- umiejętność współpracy z klientami,
- dobra organizacja pracy, samodzielność,
- prawo jazdy kat.B.
Nasza oferta:
- wsparcie zespołu we wdrożeniu na nowym stanowisku,
- miła atmosfera pracy,
- dynamizm działań, ciągły rozwój poprzez nowe doświadczenia.
Zobacz podobne oferty
Foundever
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Brand Ambassador – Customer Service with German (Travel Industry)
pomorskie
On-site position: Gdańsk Bonus up to 8500 PLN !! (relocation package plus attendance bonus) Your responsibilities will include: Providing exelent customer service via phone and email in line with...
Opublikowano: dzisiaj
Lacertis Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i...
Opublikowano: dzisiaj