Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
- Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) I znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie (wybór należy do Ciebie);
- Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie);
- Praca w naszym nowym biurze w Warszawie;
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta; Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotowie;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Zobacz podobne oferty
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
małopolskie
wg programu stażu Wymagania konieczne: Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: dobra znajomość programów MS Office...
Opublikowano: wczoraj
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
KERA AWAK Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
podkarpackie
sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie...
Opublikowano: wczoraj