Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów)
Do twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (Native) i angielskim (B2)
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;
- Mile widziane, jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia oraz aktywne wsparcie psychologiczne;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Zobacz podobne oferty
Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
mazowieckie
Lokalizacja: Kajetany, bliskie okolice Warszawy (bardzo nowoczesny zakład produkcyjny) Zakres odpowiedzialności: Wspieranie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie ofert i materiałów dla...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie), Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe, Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów...
Opublikowano: dzisiaj