Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
O firmie:
Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.
Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.
Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, której główne zadania obejmować będą:- Przyjmowanie i realizacja zleceń klientów, w tym sprzedaż, komis oraz próbki.
- Bieżąca komunikacja z klientami, zarówno mailowa jak i telefoniczna, w zakresie produktów, usług, statusu zamówień, oraz obsługi reklamacji.
- Analiza i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami czy logistyką.
- Rejestracja oraz procesowanie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej.
- Negocjowanie warunków umów na wypożyczenie sprzętu oraz umieszczanie go w placówkach.
- Weryfikacja umów klientów komisowych.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów oraz protokołów zdawczo-odbiorczych.
- Obsługa i aktualizacja systemu CRM.
- Zarządzanie systemem M.A.R.S., w tym wdrażanie nowych kont oraz udzielanie wsparcia technicznego w systemie.
Wymagania:
- Minimum wykształcenie średnie.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znajomość programów: SAP, CRM.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole i skrupulatność.
- Efektywna komunikacja z klientami.
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
- Doświadczenie w sektorze medycznym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym.
- Bonus kwartalny.
- Karta lunch pass.
- Opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- "Owocowe poniedziałki".
- Nagroda jubileuszowa.
Zobacz podobne oferty
IKEA Retail sp. z o.o.
Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta
mazowieckie
Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić...
Opublikowano: 2025-04-28
Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Junior Members Support Agent with German or French
pomorskie
Our dedicated Members Service & Operations team in Gdańsk was established two years ago to strengthen support for our farmer owners. As a Junior Member Support Agent , you will provide timely and...
Opublikowano: 2025-04-28
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
mazowieckie
Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień, wysyłka dokumentów). Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami klientów, aktualizacja...
Opublikowano: 2025-04-28