Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim
(Praca Hybrydowa z Warszawy)
Opis stanowiska:
Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.
Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.
Zakres obowiązków:
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.
- Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;
- Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);
- Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;
- Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C1; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B1;
- Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.
Dodatkowe atuty:
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;
- Dbałość o szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Umiejętności interpersonalne.
- Osoby ze statusem studenta mile widziane.
Warunki pracy:
- Forma zatrudnienia: Docelowo Umowa o Pracę (umowa zlecenie dla studentów).
- Praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym między 8:00 a 22:00 (5 dni, 8 godzin);
- Tryb pracy: Praca hybrydowa, z przewagą pracy z domu.
- Zapewniamy całość sprzętu do pracy.
Dodatkowe informacje:
- Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
- Prywatne ubezpieczenie Medicover.
- Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
O firmie:
Foundever™ to globalny lider w branży doświadczeń klienta (CX). Zatrudniamy 170 000 pracowników na całym świecie i współpracujemy z ponad 750 wiodącymi markami cyfrowymi, oferując innowacyjne rozwiązania CX.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. komunikacji z klientem
lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj