Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OF/01/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
- stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych
- przygotowywanie ofert sprzedażowych
- przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
- wyjaśnianie reklamacji
Nasze wymagania:
- znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
- znasz język francuski w stopniu komunikatywnym (B1)
- posiadasz wykształcenie wyższe
- dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
- jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Zobacz podobne oferty
FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Customer Success Agent with Italian
zachodniopomorskie
Opis stanowiska: Proaktywne zarządzanie portfelem klientów włoskojęzycznych, budowanie i utrzymywanie z nimi silnych, długoterminowych relacji. Monitorowanie satysfakcji klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Technical Product Advisor with Hungarian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj