Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie / Jasło

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OF/01/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych
  • przygotowywanie ofert sprzedażowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
  • wyjaśnianie reklamacji
Nasze wymagania:
  • znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować
  • znasz język francuski w stopniu komunikatywnym (B1)
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane:
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Konsultant ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zapewnienie jakościowej obsługi klienta na różnych kanałach komunikacyjnych Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych Zarządzanie procesami naprawy urządzeń...
Opublikowano: dzisiaj