Dla naszego klienta, rozpoznawalnej firmy ubezpieczeniowej, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko: Specjalista/-ka ds. obsługi klienta z j. angielskim.
(*Kandydacie, Twoja aplikacja zostanie przedstawiona naszemu klientowi tylko i wyłącznie za Twoją zgodą. Podczas rozmowy z naszym rekruterem uzyskasz wszystkie informacje o firmie i stanowisku, które pozwolą Ci podjąć decyzję. Jako agencja wyłącznie pośredniczymy w rekrutacji, finalnym pracodawcą jest klient).
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie Klientów w sytuacjach awaryjnych podczas podróży zagranicznych.
- Organizowanie pomocy assistance, w tym kontakt z placówkami medycznymi w Polsce i za granicą.
- Bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie świadczonych usług.
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta.
Wymagania pracodawcy:
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Płynna znajomość j. angielskiego w mowie oraz piśmie
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym, infolinia funkcjonuje w trybie 24/7, natomiast zmiany planujemy z odpowiednim wyprzedzeniem i ustalamy je tak, aby dostosować je do Twoich potrzeb.
- Dbałość o szczegóły oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Mile widziana znajomość innych j. obcych ( j. niemieckiego/ rosyjskiego/ włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego).
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Dodatkowy, klarowny system premiowy
- Po okresie wdrożenia, możliwość pracy w trybie zdalnym
- Elastyczny grafik – zmiany planujemy z odpowiednim wyprzedzeniem i ustalamy je tak, aby dostosować je do Twoich potrzeb.
- Prywatną opiekę medyczną oraz możliwość dofinansowania karty sportowej
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez liczne szkolenia.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Konsultant ds. Obsługi Klienta
lubelskie
Obsługa połączeń wychodzących, utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert, wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka polskiego (min. C1). Zorientowanie na klienta,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Back-office z językiem niemieckim i angielskim
zachodniopomorskie
Obsługa klienta niemieckojęzycznego mailowo, z niskim wolumenem telefonicznym Rozwiązywanie problemów na podstawie analizy rozmów i dedykowanych narzędzi Przetwarzanie zwrotów ręcznych i...
Opublikowano: dzisiaj
IPRACUJZDALNIE.PL Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Twoje zadania: Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji. Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w...
Opublikowano: dzisiaj