Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Rozpoznawanie potrzeb klientów
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie!
Oferujemy:
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Konsultant klienta
lubelskie
Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik wsparcia sprzedaży
mazowieckie
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
Opublikowano: wczoraj