Firma AMIGO-HURT funkcjonuje na Praskiej Giełdzie Spożywczej od blisko 30 lat i od początku specjalizuje się w ofercie i dystrybucji produktów sypkich. Obecnie nasza hurtownia zajmuje około 3600 m2 powierzchni hali, na której oferujemy blisko cztery tysiące osobnych pozycji produktowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków:
- obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa,
- aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców,
- udzielanie informacji o produktach i usługach firmy,
- przetwarzanie zamówień i reklamacji,
- dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy,
- aktualizowanie informacji o klientach i dostawcach w wewnętrznych bazach danych,
- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- zdolności analitycznego myślenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami/dostawcami i ich podtrzymywaniu,
- gotowość do pracy w trybie zmianowym,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- pracę stacjonarną - wygodne biuro i punkt sprzedaży z pełnym wyposażeniem,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i mierzalny system premiowy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dofinansowanie do karty sportowej oraz do prywatnej opieki medycznej,
- rabaty pracownicze na zakupy w naszej hutrowni.
Zobacz podobne oferty
Aon
US Client Service Delivery Administrator
małopolskie
What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer service specialist in the automotive industry with English
śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl
Pracownik ds. Obsługi Klientów Obcojęzycznych z językiem czeskim
małopolskie
Wprowadzanie zamówień do systemu Realizacja zamówień oraz wprowadzanie aktualizacji Wsparcie doradców handlowo-technicznych Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku czeskim...
Opublikowano: wczoraj